Hello!!!

Happy 2008!

2008年1月31日星期四

包角仔和豬油撈飯







油角,
我家叫「角仔」。
香炒花生+白沙糖+烘香白芝麻的餡料,
配外層麵粉+ 蛋+鮮炸豬油的酥皮,
媽媽主持大局,
食譜在心中,
指揮一眾學徒,
從此一代傳一代。
材料準備就緒,
先吃晚飯才動工。
齊聲感謝婆婆賜我食物,
吃過豬油撈飯和靚雞鮮魚的無敵晚餐,
(有人吃了三碗飯呀.......)
全家高呼「膽固醇萬歲」後,
開工包角仔!!!
一家人三代同堂一齊包,
超有過年氣氛,
即炸即吃,
世上最強。
蕎寶寶:「三姨媽,點解你隻角仔長過 Kitty果隻咁多o既? 」
我死撐:「因為三姨媽有創意囉。」
其實,是「亂o黎。」
第一次包角仔的Kitty ,很有天份呀。
哦。原來蕎寶寶的創意更加澎湃。
「兩眼角仔」,問你怕未?

帶回家的製成品。
每次回娘家都又食又拎,呵呵。



6 則留言:

夢囈篇 說...

那隻修長的角仔好有型!
我上次包角仔是幾年前在Thomas兄家裏,手工還獲得衆人稱讚呢。^_^

阿莫 說...

華萊士: 嘩,咁開心?我未試過同朋友一齊包阿。一定好好玩。原來華兄都係好有天份既。
還在上海嗎?

Monique 說...

Ah... never got to participate in these traditional activities because my mom doesn't make any of these things at home. It must be so much fun!

I've heard of lard rice, but what is it exactly, is it made the same way as 'hoi nam' chicken rice, but with pork fat instead? Can't imagine the taste... must be veeeery oily! =P

夢囈篇 說...
此留言已被作者移除。
夢囈篇 說...
此留言已被作者移除。
夢囈篇 說...

昨天已經從上海回來了。

一班朋友一起包角仔好開心架!