Hello!!!

Happy 2008!

2008年3月10日星期一

睡衣客人和一卡傍身


上課的日子,
蕎寶寶每晚十時前就會睡覺去。
睡前必做的 3 件事,
1:飲 "nine" ;
2:刷牙仔;
3:聽媽媽講故事,一個起,N個止。


有時候,
在做這 3 件事前,
得到爸媽批准的話,
就可以進行那不定期的活動 ~~~~

夜訪16C。坐轉轉凳。
滑滑腳板一對。

"唧"你腳板底~~未唧先笑^_^。

每次來訪都有新奇/好玩事分享。
上星期六的開心事:



蕎寶寶:「我有自己的圖書館借書證啦。Yeah!!!!」
恭喜。恭喜。
不過,
一證每次可借六本書,
對你來說,太少,實在太少,
幸好現在 15/16c 加起來,
每次可借共 30 本,
一齊分享啦。

4 則留言:

夢囈篇 說...

嘩,一次過30本!蕎寶寶幾耐睇完呢?

阿莫 說...

華萊士:唔係次次借三十本,意思是有三十本用額o者。
佢爸媽每星期同佢去一次,每次差唔多借十幾本。
不是蕎寶寶幾耐睇完,應該問蕎爸爸/蕎媽媽/婆婆/和有時客串的三姨媽我幾耐讀完晒d書俾佢聽.......
你唔係以為佢識字呀嘛?^_^
十幾本,一本一個小故事果d,好快讀完架咋。
其實佢都真係幾鍾意書架,好多時候 "聽" 完書,佢都會再睇再回味。

Monique 說...

6 a week and it's still too few? Such a good girl, it's good to 'read' more books.
I never had anyone read me bedtime stories when I was a kid... how about you?

阿莫 說...

我童年沒有BED TIME STORY,爸媽很多時候是那些話當年式的真實故事,都幾好聽,有機會跟你分享,上一代的中國人生活體驗,我覺得很匪夷所思。
童年有BED TIME STORY的人係好幸福,是好親密的親子時間,我父母不懂這套,只能說她們沒那麼Fancy。